دانلود آهنگ جدید 2019

دانلود آهنگ جدید به همراه آهنگ جدید ایرانی با کیفیت بالا به همراه آرشیو کامل آهنگ خوانندگان ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید 2019

دانلود آهنگ جدید به همراه آهنگ جدید ایرانی با کیفیت بالا به همراه آرشیو کامل آهنگ خوانندگان ایرانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام بانوی عمارت

 دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام بانوی عمارت

 دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام بانوی عمارت با بالاترین کیفیت
Download New Music Mohsen Chavoshi – Banooye Emarat
دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام بانوی عمارت

آهنگساز: محسن چاوشی , شاعر: شهریار , تنظیم کننده: شهاب اکبری
این آهنگ تیتراژ سریال بانوی عمارت می باشد.
متن آهنگ جدید محسن چاوشی بنام بانوی عمارت :
چه شد که بار دگر یاد آشنا کردی
چه شد که شیوه بیگانگی رها کردی
به قهر رفتن و جور و جفا شعار تو بود
چه شد که بر سر مهر آمدی وفا کردی
منم که جورو جفا دیدم و وفا کردم
تویی که مهر و وفا دیدی و جفا کردی
بیا که با همه نامهربانیت ای ماه
خوش آمدی و گل آوردی و صفا کردی
بیا که چشم تو تا شرم و ناز دارد کس
نپرسد از تو که این ماجرا چرا کردی
بیا که چشم تو تا شرم و ناز دارد کس
نپرسد از تو که این ماجرا چرا کردی
بیا که با همه نامهربانیت ای ماه
خوش آمدی و گل آوردی و صفا کردی
اگر چه کار جهان بر مراد ما نشود
بیا که کار جهان بر مراد ما کردی
بیا که چشم تو تا شرم و ناز دارد کس
نپرسد از تو که این ماجرا چرا کردی
بیا که چشم تو تا شرم و ناز دارد کس
نپرسد از تو که این ماجرا چرا کردی
بیا که چشم تو تا شرم و ناز دارد کس
نپرسد از تو که این ماجرا چرا کردی

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام بانوی عمارت

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری وقتی میخندی

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری وقتی میخندی

 دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام وقتی میخندی با بالاترین کیفیت
Download New Music Ehsan Khaje Amiri – Vaghti Mikhandi
ترانه: زهرا عاملی , موزیک: فرشید ادهمی , تنظیم: معین راهبر
آهنگ احسان خواجه امیری به نام وقتی میخندی

متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام وقتی میخندی :
وقتی میخندی مثل رویایی کاش خودت میدیدی که چقدر زیبایی
موج موهاتو قایقا میفهمن حال دریاییتو عاشقا میفهمن
وقتی هستی با تو شادم یادت دادم عشقو تو حرفام
من که با تو این دنیارو دارم چی میخوام
من یه جوری عاشقم که قبل تو زندگی کردنمو یادم نیست
رگ من انقد نزدیکی که نبض رو گردنمو یادم نیست
من یه جوری عاشقم که ممکنه زیر لبخند تو نابود بشم
من اسیر تو بشم آزادم تو رها نکن که محدود بشم
میدونم دست خودت نیست نمیتونی این نباشی
نمیتونی وقت خندت اینقدر شیرین نباشی
تو نگاهم میکنی که غرق دریا شم که هستم
منو ساختن واسه اینکه عاشق باشم که هستم
من یه جوری عاشقم که قبل تو زندگی کردنمو یادم نیست
رگ من انقد نزدیکی که نبض رو گردنمو یادم نیست
من یه جوری عاشقم که ممکنه زیر لبخند تو نابود بشم
من اسیر تو بشم آزادم تو رها نکن که محدود بشم
دانلود موزیک احسان خواجه امیری به نام وقتی میخندی